בחודש מאי 2024 עומד להסתיים החוזה עם חברת "הוריזן טלקום" ספק האינטרנט והטלפוניה של קיבוץ נחשון.לקראת חידוש החוזה קיבלנו הצעה משופרת מחברת "הוריזן" ובמקביל קיבלנו הצעות מחברות נוספות.לאחר בדיקת ההצעות החלטנו להמשיך עם חברת "הוריזן". ניהלנו עמם משא ומתן שבעקבותיו הם שיפרו את הצעתם.למרות שהחוזה יתחדש במאי מספר דברים יישומו מיידית.1. הגדלת רוחב הפס לקיבוץ לשני ג‘יגה. (כיום יש 1 ג‘יגה).2. הגדלת רוחב הפס לחברים 500/500 (כרגע זה 200/200)3. החלפת מרכזיית הטלפונים.4. החלפת מערכת האלפסק במוקד. 5. שדרוג כל הציוד במוקד המאפשר לנצל את מלוא רוחב הפס. לאחר כניסת החוזה החדש לתוקף 1. הויפי בבית ישודרג לויפי 62. העברת משתמשי TV בממירים לסטרימרים.3. מחיר השרות יופחת בצורה משמעותית.4. ארגון מחדש של חדר התקשורת.5. התקנת תשתית האינטרנט בשכונות החדשות בתקופת החוזה תהיה על חשבון חברת "הוריזן".6. ועוד...
מוטקה
בעקבות פנייתה של חברת קיבוץ וותיקה בטענה שלא ידעה על קיומה של קבוצת ווטסאפ בשם "אתר נחשון", מוגשת רשימת מערכות המידע והפרסום בנחשון. אם שכחנו מישהו או משהו נשמח לעדכן.
עלון נחשון - "מהנעשה בנחשון".
מופיע מדי חודש. עורך התוכן - איציק ניב. עריכה גרפית – אריאלה ואיציק ניב.
תגובות ומידע ניתן לשלוח לכתובת izik.niv@gmail.com
אתר נחשון – www.knn.org.il
מתעדכן מדי יום. עורך התוכן – מוטקה. עיצוב האתר נעשה ע"י חברת "פליגון".
תגובות ומידע ניתן לשלוח לכתובת motke@knn.org.il
מקומי – Mekome https://web.mekome.net
אפליקציה בטלפון הנייד ובמחשב. מערכת הודעות מיידיות.
הוספת משתתפים: אורית ויזל – 08-9278840 office@knn.org.il
קבוצות ב – WhatsApp
לוח מודעות – מנהלת הקבוצה – יפעת שפטס.
נועד ל פרסום מכירות, מסירות, טרמפים, בקשות, שאלות טכניות וכד‘.
הקבוצה לא נועדה להיות במת דיונים.
אתר נחשון – מנהל הקבוצה – מוטקה.
הקבוצה נועדה לשיתוף חוויות הקשורות בחיינו בנחשון.
חלק מהחומר שמפורסם בקבוצה זאת עשוי להתפרסם גם באתר הקיבוץ וגם בעלון.
וותיקי נחשון - מנהל הקבוצה – מוטקה.
שיח וותיקים. כשמרגישים עצוב ובודד זה המקום לחלוק.
פה פוליטיקה - מנהל הקבוצה – מוטקה.
במת דיונים – בעיקר פוליטיים. קבוצה זאת נוצרה בעקבות תרעומת ופרישה של חברים רבים מהקבוצות האחרות שנראה היה להם שפוליטיקה באופן שבו התנהלה אין מקומה ב"לוח המודעות" וב"אתר נחשון".
עוד
בנחשון רשתות חברתיות רבות בעיקר ב WhatsApp וב- Facebook.
הערה למפרסמים
כל מערכת מידע אינה כוללת את כל האוכלוסייה. חלקן בגלל אי רצונם של החברים להיות בתפוצת אותה מערכת, וחלקן בכלל מגבלת WhatsApp – 256 חברים. לפיכך מומלץ לפרסם מידע במספר מערכות, כמובן תוך כדי התאמה ליעדי הקבוצה.