קהילה
תמונת השבוע
לתמונות הקודמות
כניסה לחברים
חדש באתר
היו זמנים
תמונות מסוף המאה העשרים ותחילת המאה הנוכחית...
קיש וגילה צועדים בשביל ישראל
חלק מהפעילויות של המועצה האזורית במרכז בנחם כולל יציאה של בני ה-60 פלוס ל"שביל ישראל". מחכים למצטרפים חדשים. דרישות: כושר הליכה, 12 עד 20 ק"מ, דרגות קושי בין קל לקשה, בממוצע "לא נורא", ומצב רוח טוב.
טיול לקניון השחור בזוויתן 9/16
טיול ילדי המתנס....
הצלת חיים
"מגן דוד אדום" מפרסמת סרטון ובו הנחיות לאדם חסר הידע הרפואי, שיכולות להציל חיים.
שרותי רפואה דחופה
מה עושים כשיש בעיית בריאות דחופה והמרפאה סגורה ? משה מדריך אותנו.....
אדום החזה - 16
ציפור קטנה ויפה ממשפחת הקיכליים, חורף בארץ.
פורים 2017
הערב בניהולו של אמיר פרידמן והחבר׳ה הצעירים היה מאוד מוצלח. החברה עבדו וארגנו את כל החג מא׳ ועד ת׳. באמת כל הכבוד להם ! נגה.
מי יודע מה זה ?
מולי, במהלך צעידתו ברחבי הקיבוץ, נתקל במה שרואים בתמונה ומאד ישמח לדעת מה זה? ולמה שימש? ממתינים לתשובות.
סדר פסח שני 2016
המקום: חדר האוכל הישן והטוב. המשתתפים: לא מעט, כ-60 חביירות וחביירים, מהמבוגר ביותר בנחשון ועד נכד חמוד למשפחת הופ (הבן של מעיין) ועוד אורחים מי שהיו בנחשון וכאלה שרק קפצו לביקור.
איך היה?: נ ה ד ר!!! - קיש.
קהילהשרותי הקהילהתקשורת

אנשי התקשורת: טלפון, פלאפון, אינטרנט וטלוויזיה):
קיש יוסף - 050-2343721
מוטקה בן-הלל - 0508674559



למה "הוט" ! 20/08/17

במסגרת פרויקט התקשורת, הוחלט להציע לחברים לעבור לחברת "הוט" (במקום "יס"). חברים רבים הביעו התנגדות לשינוי, כשנימוקיהם העיקריים היו התדמית שנוצרה בציבור לחברת "הוט", והחשש מהמעבר מן המוכר אל הבלתי ידוע. המחיר הזול יותר משמעותית של "הוט", והעובדה שיש תכניות מקור ותוכן רבות יותר לא היוו משום מה גורם משכנע מספיק.

חלק ממטרות הפרויקט היו להוזיל לחברים את סך הוצאות התקשורת: (אינטרנט, טלפוניה, וטלוויזיה). כאשר התקבלה ההחלטה עם איזו חברה לעבוד, העדיפות הייתה כמובן לחברת "יס", כי היא כבר נמצאה בנחשון, ולא היה צורך, בעיקר למבוגרים, להכיר מערכת חדשה, (מכשיר שלט חדש, מספרי ערוצים שונים וכד‘). אולם לתדהמתנו, חברת "יס" לא הייתה מוכנה להוריד את מחיריה המופרזים, למרות שחברים רבים שילמו סכומים של מאות שקלים לחודש בעבור הצפייה בטלוויזיה. בעקבות הסירוב של חברת "יס", פנינו לחברת "הוט", שלאחר משא ומתן ארוך, הסכימה לתת הצעה נדיבה. ערב החתימה על ההסכם עם "הוט", נעשה ניסיון נוסף לפנות לחברת "יס", אבל נתקלנו ביחס מזלזל וסירוב מוחלט!

הישארות החברים ב"יס" נוגדת את רוחו של עידן של ה"צדק החברתי", למעשה היא מתן לגיטימציה לחברה שמתנהגת בצורה מחפירה. יתכן שמעבר של מרבית החברים ל"הוט", יוריד את האסימון למי שמחליט ב"יס", והם ישנו את מדיניותם. מהלך כזה אולי יהווה  נדבך קטן במחאה מול חברה הנותנת רק שירות בסיסי במחיר מופקע ומצפצפת על לקוחותיה.



הסכם פלאפון - משקי דן 2017 1/17

"משקי דן" - ארגון הקניות שלנו, מנהל מדי שנה משא ומתן עם חברת "פלאפון" ומגיע לידי הסכם שחברי הקיבוצים בארגון רשאים להצטרף אליו. חברת "גולן" גרמה למפולת מחירים רציניים אבל לא עמדה בתנאי משרד התקשורת ולכן סיימה את חייה. התחזית במצב החדש צופה עליית מחירים בזמן הקרוב. צוות התקשורת המקומי ( קיש ומוטקה), ממליץ להצטרף להסכם. לצורך כך יש ליצור קשר עם קיש 050-2343721. מועד אחרון לכניסה להסכם 7/2/2017.

 הסכם פלאפון - משקי דן ינואר 2017 
 
מחירון חו"ל - משקי דן נספח להסכם חו"ל 



מתווה התקשורת החדש / יהונתן 12/16

בימים אלה נמצאת בעיצומה עבודת חיבור סיבים אופטיים לבתי החברים.

במקביל בוצעה הנחת תשתית של הוט מבקוע ועד לחדר התקשורת החדש שהקמנו. החדר נמצא בתוך מבנה המרכזייה הוותיקה של החשמל ליד המזכירות הישנה.

בכוונתנו לחבר את  המערכת החדשה במהלך חודש ינואר .

המערכת כוללת אינטרנט עם מהירות ואיכות גבוהים - 40 מגה  לעומת 18 מגה כעת , וכן חיבור החברים לרשת הוט .

אנחנו מעוניינים לחבר מספר רב ככל האפשר של חברים להוט ולאינטרנט, יחד עם זאת חבר שמעוניין יוכל להישאר עם כבלים של יס או לא להיות מחובר כלל לא לכבלים ולא לאינטרנט . זו החלטת  החבר .

ממועד ההתקנה אנחנו נשנה את שיטת החיוב לפי החלטה  שאושרה במזכירות .

החיובים החודשיים  יהיו כדלקמן :

עבור תשתית                         75 שקלים לכל החברים והתושבים .

עבור קו אינטרנט                 75 ש‘‘ח כולל מע"מ  ללא שינוי

עבור מנוי הוט –   קיימים 3 מסלולים:

מסלול    א      -                  86.6 ש‘‘ח כולל מע"מ לבית אב

מסלולים ב או ג  -               91.3 ש‘‘ח כולל מע"מ לבית אב

מסלול צעירים – תשתית         40 ש"ח  ש‘‘ח ללא שינוי .

מסלול  צעירים - טלוויזיה        30   ש‘‘ח  אנלוגי ללא ממירים .

העלות הכוללת לבית אב תקטן ב 100 ש‘‘ח לפחות  לחודש מול המצב הקיים.

זאת עם רוחב פס גדול יותר, איכויות משופרות ,ושפע של ערוצי טלוויזיה .

כל החיובים הקבועים יהיו דרך הקיבוץ. תוספת מודמים, הזמנת סרטים וערוצים מיוחדים  יהיו דרך הוראת קבע להוט. בימים הקרובים נקבע מועד לפרזנטציה עם נציגת הוט. במעמד המפגש תשודר מצגת הכוללת הסבר אודות חברת הוט, יחולקו דפי מידע, יינתנו פרטים אודות המבצע הייעודי שניתן לחברי הקיבוץ, אופן תפעול, התקנות וזמן למענה על שאלות החברים.
    
מוטקה קיש ויונתן 
אחזקות נחשון



שידרוג התקשורת בנחשון 24/08/2016

בשעה טובה, מתחילים להשחיל סיבים אופטיים בנחשון. כדי לשפר את מערכות התקשורת בנחשון הכוללות: אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה. העבודה מתבצעת ע"י שני צוותים. צוות אחד משחיל את הסיבים בקווים הראשיים עד לבית החברים. צוות שני משחיל את הסיבים לתוך בית החבר.

הכניסה לבתים תעשה בתאום עם דיירי הבתים. כניסת הקבלן לבית תעשה בליווי של קיש ו/או מוטקה. רצוי שבעל הדירה יהיה נוכח במקום.

בבתים בהם יש ארון תקשורת הסיבים יגיעו לשם ומשם יספקו את התקשורת על כל סוגיה לבית החבר בתשתית קיימת בבית החבר. בבתים בהם אין ארון תקשורת הסיבים יגיעו למקום בו נמצא כיום מודם התקשורת בתשתית חיצונית. היחידה החדשה תהיה בעלת תכונות Wi-Fi משופרות לעומת הקיים והיא תומכת תקן N

בכוונתנו לבצע את הכניסה לבית בתשתית הקיימת במידת האפשרי. בכל מקרה העבודה תתבצע על פי התקנים וחוקי המדינה.

בכל בעיה ושאלה אפשר לפנות אלינו.

קיש – 050-2343721

מוטקה – 050-8674559

תקשורת נחשון



מקומי - מערכת SMS חדשה 3/16

השקת האפליקציה ‘מקומי‘ בנחשון         
בשעה טובה ומוצלחת אנחנו משיקים את אפליקציית ‘מקומי בנחשון!
באמצעות האפליקציה נפיץ את הודעות הקהילה וכך נחליף את מערכת ה-
SMS שלנו.

‘מקומי‘ מאפשרת לכם להקטין את כמות ההודעות שאתם מקבלים לפי תחומי העניין, ולקהילה היא מורידה את העלות של משלוח ההודעות. כך כולנו מרוויחים פעמיים.

האפליקציה זמינה לסמארטפונים מסוגים אנדרואיד ואייפון.  

ניתן להורידה ע"י הקשת http://link.to/mekomi

או ע"י כתיבת מקומי ב- חנות PLAY באנדרואיד ( סמסונג, LG וכד‘)

או באפסטור באייפון.



הסבר כללי


צוות התקשורת: קיש ומוטק‘ה
.

ניהול וטיפול מערכת הטלפוניה, הניידים והאינטרנט.

מטפלים יחד עם יונתן לביא המנהל העסקי בהחלפת מערכות התקשורת, האינטרנט והטלוויזיה למערכות מתקדמות יותר.

טלפוניה :

מנהל התחום: קיש יוסף.

נייד: 050-2343721, SMS, דוא"ל: yosef.kish@gmail.com

סל שרות: תיקון תקלות בקווי הטלפון,  אחזקת תשתית למערכות-טלפון.  ביצוע שינויים בשלוחות-טלפון. איש קשר עם חברת "פלאפון"

אינטרנט:

מנהל תחום: בן הלל מוטקה. נייד: 050-8674559

דוא"ל: motke@nachshon.org.il

סל שרות: חיבור וניתוק ADSL, עזרה בפתרון תקלות. איש קשר עם חברת "הוריזן" – חברת האינטרנט של הקיבוץ.

הוריזן: ספק האינטרנט של מרבית חברי הקיבוץ.

טלפון: 03-6178181.

כאשר יש תקלת אינטרנט יש להתקשר אליהם.




תקלת התקשורת 03/03/2015


אחד התחומים שפורח בשנים האחרונות, הוא תחום הבניה והשיפוצים. לאחר שנים רבות של מגורים בדירות קטנות, שמקשות על המגורים ואירוח המשפחות המתרחבות, באה לרבים עדנה. לאחר מסלול תכנון ואישורים, ניגשים למלאכת הבניה, שלעתים היא מורכבת ובעייתית בגלל תנאי השטח הקשים וצפיפות הבתים. ביום ד‘ 18/2, במהלך קידוחים לצורך יציקת יסודות, נקרעו קווי התקשורת המובילים לשכונת לטרון ולשכונת הדו-משפחתיים הצפונית. במצב הנוכחי הפגיעה העיקרית הייתה ביכולת השימוש באינטרנט, היות והגישה לעולם נעשית על גבי קווי הטלפון. לאחר שאותרה התקלה, והוחלט על תיקונה בהקדם האפשרי, מזג האוויר, החורפי הקשה, לא איפשר עבודה בשטח. ביום ראשון הוחל במהלך, שכלל קניית צינורות, כבלי תקשורת, הזמנת חופרים וגוף מבצע של החיבור לרשת הקיימת. בערב יום ג‘ 24/2, לאחר שישה ימים של ניתוק מהעולם, התבשרנו על חיבור מחדש של המנותקים לרשת. זה המקום להודות לאלון שדמי ולצוותו, שלמרות תנאי מזג האוויר הקשים, והשטח הקשה לחפירה, נרתמו לפתרון התקלה בהקדם האפשרי.

תשתיות רבות בנחשון נמצאות בשטחים ששויכו לחברים, ועשויים להיפגע במהלך בניה ושיפוצים, דבר המחייב תשומת לב רבה. במקרה הנוכחי, הקו החדש נחפר והוטמן באדמה בשטח ציבורי.

נושא נוסף שהועלה ע"י חברים רבים, הוא מי אחראי לתקלה מסוג זה, שעלותה גבוהה. האם החבר המשפץ? או הכיס הציבורי, שבאחריותו לידע את המשפץ, היכן עוברות התשתיות בתוך נחלתו?

פניה לבעלי התפקידים המרכזיים, יזהר, ג‘יימי ויונתן, נענתה בשלב ע"י יונתן, המנהל העסקי, שמסר שהנושא בטיפול מול חברת הביטוח.


טלפון חו"ל 31/03/14

לחברים לקוחות פלאפון. 

ב 30.3.14 קיבלתם את המסרון הבא:

לקוח פלאפון יקר, לתשומת לבך, החל מה 1/4מכשירך יחסם לגלישה בחו"ל ע"פ הנחיות של משרדת התקשורת. על מנת למנוע חסימה ולקבלת פתרונות לגלישה בחו"ל מומלץ לפנות לאיש הקשר. להסרה 166* 


יש שתי אפשרויות

1. לחתום על טופס גישה בחו״ל במיידי ללא קשר לנסיעה ספציפית. 

2. לחתום על טופס כזה רק לפני נסיעה. כלומר להתחיל טיפול כ 10 ימים לפני נסיעה. 

בהצלחה

קיש





הסכם פלאפון 10/2013

בנושא טלפוניה סלולרית. 

במהלך חודש אוקטובר מסתיים חוזה ההתקשרות עם פלאפון, למרבית מנויי נחשון. כפי שפורסם בעבר אנחנו כלולים בעסקה שהשיגה "משקי דן״, המייצגים אלפים רבים של מנויים. העסקה הייתה טובה עד ל״מהפך״ הסלולר. לאחר המהפך היו בשוק הצעות טובות יותר. 

צוות של ״משקי דן״ גיבש עם פלאפון הצעה חדשה. הצעה זו היא ברמה המקובלת היום בשוק הסלולר פחות או יותר ולכן נראה שלא נאמץ אותה. 

אנחנו בודקים, עם יועצים חיצוניים, חלופות אחרות. 

במידה ונמצא חלופה טובה נמליץ לחתום עסקה, ולא - הנושא ״יופרט״ ולא תהיה התקשרות עסקית. אנא התאזרו בסבלנות לשבועיים שלושה. 

כשיהיו נתונים נפרסם. גם את האפשרות להתנתק מפלאפון ללא קנסות. 

ובאיחור, שתהיה שנה טובה, קיש



בענייני "פלאפון".

בעוד כחודשיים מסתיים הסכם ההתקשרות העסקית שלנו עם חברת "פלאפון".

אנחנו נמצאים תחת חוזה שהשיגו "משקי דן" המייצגים אלפים רבים של מנויים.

עד לפני המהפך בתחום הסלולר היה יתרון גדול ללקוחות העסקיים. מאז "המהפך" לחלק ניכר מהמנויים אין יתרון.

צוות של "משקי דן" מנהל משא ומתן לנסות ולהשיג הסכם חדש.

כפי שהדברים נראים כיום אם לא נראה שבהסכם החדש גלומים יתרונות ברורים ולכן נמליץ שלא לחדש את החוזה וכל חבר יתקשר עם החברה המתאימה לו.

במקביל אנחנו בודקים, באמצעות חברת יועצים, אפשרות להתקשרות אחרת, דרך מכרז בין חברות הסלולר הראשיות.

הצעתנו להתאזר בסבלנות ולא להתנתק מפלאפון עד שהדברים יתבהרו.

קיש, מוטקה.



עוד בעניני טלפון סלולארי 8/13


לרכזי התקשורת שלום וברכה!

בתכנית העבודה השנתית שלנו, אמור היה להיות מפגש ביום רביעי הקרוב – 28/8. התכנית היתה להציג במפגש הזה מתווה חדש להסכם הסלולארי. ובכן, כפי שכבר הודענו בעבר הקרוב, המפגש יידחה ולא יתקיים.
אנחנו בשלב מאד מתקדם בתהליך גיבוש המתווה החדש. השקענו המון מחשבה ותשומת לב לנושא אפיון הצרכים והתאמת המתווה למציאות החדשה שבה מצוי תחום הסלולרי בארץ אחרי ה"מהפכה". הפצנו בקשה להצעות מחיר (בל"מ) וקיבלנו תשובות מעניינות. אגב, לא כל אלה שפנינו אליהם נענו לאתגר.
ערכנו ניתוח של ההצעות שהתקבלו וניהלנו משא ומתן עם המציעים הן על נושאים שלא היו מספיק חדים וברורים והן על נושאים שבהם המציע השאיר מרחב תמרון...
החלק המשמעותי ביותר במתווה, לפחות בעיני, הוא הבנייה (מחדש) של קבוצת מנויים. קבוצה שבה כל מנוי ידע לאן הוא נכנס ואיך יוצאים משם ויבחר מרצונו להצטרף אליה. אתם, רכזי התקשורת, תרכזו את קבוצות המנויים הללו כל אחד בקיבוצו ותהיו אחראים לכך שהם אכן נמצאים בקבוצה מתוך בחירה חופשית ומודעים למשמעות. אנחנו – משקי דן, ננהל את מערך ההסכמים – מאד יתכן שיהיה יותר מאחד. ננהל את קבוצת החברים – לא ודאי שכל דכפין יתקבל לקבוצה. נסייע באמצעים מתקדמים בבחירת ספק ובבחירת תכנית תעריפים. ונעזור באספקה ותחזוקה של ציוד קצה.
כל זה עומד לקרות בקרוב אבל לא יקרה עד יום רביעי ולכן אנו נמנעים מלהקדים את המאוחר.
"בתוך עמנו אנחנו יושבים" ויודעים שמה שנדחה מערב ראש השנה עלול להידחות עד לאחרי החגים. נכון. ובכל זאת, תנו לנו עוד זמן מה להשלמת המשימה בתקווה שיצא מזה רק טוב.
ערב ראש השנה, אמרנו? הזדמנות טובה לאחל לכם, לבני בתיכם ולכל עם ישראל באשר הוא,
שנה טובה ומתוקה,
כתיבה וחתימה טובה וחג שמח,
מיכה אמיר,
מנכ"ל משקי דן



 


הודעות SMS
משלוח SMS

הודעות דחופות לכלל הציבור תישלחנה בעזרת תוכנת-המסרונים המצויה בידי עדי כהן במזכירות-הקיבוץ. טלפון-08-9278840.
יש לחסוך בתווים (כל 70 תווים הם מסרון). עלות המסרון 14 אגורות כפול מספר הנמענים. (כל האוכלוסיה - 215 נמענים).
מסרון לכלל האוכלוסיה הכולל עד 70 תווים עולה 30 ש‘‘ח. הודעות ארוכות עולות פי 2 ויותר.

משלוח הודעות דרך אתר-הקיבוץ.

הודעות שאינן דחופות ניתן לפרסם באתר-הקיבוץ.
יש לשלוח את ההודעה לדוא"ל knn@nachshon.co.il
יש לציין את שמו של שולח ההודעה.



טיפול בתקלות תקשורת
קיש מטפל בתקלה

טיפול בתקלות בתקשורת

במקרה של תקלה באינטרנט, יש לפנות לחברת "בזק" חיוג 166 (9) בטלפון-קווי או בטלפון-נייד. אין צורך בכוכבית.

אם הטכנאי קובע שהבעיה במודם ויש להחליפו, צריך להקפיד שירשום זאת ב"בזק", ואז יש לקחת את המודם לחנות "בזק סטור" ולהחליפו.

יש להביא ל"בזק סטור": את המודם, כבל-החשמל, תעודת-זהות של בעל הקו ומספר הקו.

אם הטכנאי קובע שהתקלה אחרת, והבעיה לא נפתרה, יש לוודא שהטכנאי פותח קריאת-תקלה ב"בזק". יש לבקש את מספר הקריאה.
בעקבות פתיחת הקריאה יגיע טכנאי לנחשון.

כל מי שפותח קריאה מתבקש ליידע את מוטקה במספר קריאה ובמספר הקו.


אם אין קו ו/או תקלה בקו-הטלפון, יש לפנות לקיש  050-2343721.
 



חזרה למעלה הדפסה שלח למייל הוסף למועדפים הפוך לדף הבית