קהילה
תמונת השבוע
לתמונות הקודמות
כניסה לחברים
חדש באתר
מעוף החסידות
להקת חסידות, בדרכה דרומה, חגה מעל הקיבוץ....
ראיון עם ג‘איימי
שיחה קצרה עם ג‘איימי לרגל סיום עבודתו כמנהל הקהילה בנחשון
תקנון קליטה חדש
הצגת התקנון וחלופותיו לקראת ערב ההסברה ואישור תקנון חדש...
מהנעשה בנחשון מס. 1
שובו של המידעון והפעם שם חדש ועורך חדש.... ( וכמובן יש צורך בשם משתמש וסיסמה ).
טיפ מספר 2 / רן אלון
רן אלון, יועץ מטבחים בכיר, מייעץ לנו בנושא ההיגיינה והטיפול במזון. הפעם עצות על השימוש בכלי מטבח ועל אחסון נכון...
קיש וגילה צועדים בשביל ישראל
חלק מהפעילויות של המועצה האזורית במרכז בנחם כולל יציאה של בני ה-60 פלוס ל"שביל ישראל". מחכים למצטרפים חדשים. דרישות: כושר הליכה, 12 עד 20 ק"מ, דרגות קושי בין קל לקשה, בממוצע "לא נורא", ומצב רוח טוב.
ישיבת מזכירות 22.02.2017
סדר יום:
1. הצגת חלופות לסעיפים בתקנון הקליטה בהתאם להחלטת הבורר
2. מרפאת השיניים
ט"ו בשבט
חג של יציאה לטבע....
מסיבת סיום
מסיבה ב"משלט 200" לסיכום שנת ה"בת מצווה"....
אנד לדיווידנד
לאחר בדיקת יסודית של נתוני 2016 התקבלה החלטה שהדיווידנד עבור 2016...
מועדון לכלבים
מולי מעלה הצעה לפתרון בעיה המעסיקה בעלי כלבים רבים, ומצפה לפתרון בהקדם....
לטייל עם הרצל
רוצה להכיר את ארצנו? הרצל ישמח לשתף בטיוליו במקומות עם היסטוריה רחוקה וקרובה...
אתרים אישיים
אתרים של חברי הקיבוץ המעוניינים להוסיף קישור לאתרם (כולל בפייסבוק) מוזמנים לשלוח...
טיול לקניון השחור בזוויתן 9/16
טיול ילדי המתנס....
60 פלוס מינוס - התוכנית לשנה הקרובה
הרצאות, סיורים ושביל ישראל....
קובץ טלפונים
תודה לקיש ששלח לנו קובץ טלפונים מעודכן....
הצלת חיים
"מגן דוד אדום" מפרסמת סרטון ובו הנחיות לאדם חסר הידע הרפואי, שיכולות להציל חיים.
שרותי רפואה דחופה
מה עושים כשיש בעיית בריאות דחופה והמרפאה סגורה ? משה מדריך אותנו.....
אתרי מידע לשעת חרום
אתרים שבהם ניתן למצוא מידע עדכני לגבי ההתנהלות בשעת החרום.....
מצב הענינים 11/2016
ג‘יימי מספק מידע ויעדים לעופר נאור מנהל הקהילה החדש... (כמובן שיש להיכנס עם שם משתמש וסיסמה)
אדום החזה - 16
ציפור קטנה ויפה ממשפחת הקיכליים, חורף בארץ.
פורים 2017
הערב בהנהלתו של אמיר פרידמן והחבר׳ה הצעירים היה מאוד מוצלח. החברה עבדו וארגנו את כל החג מא׳ ועד ת׳. באמת כל הכבוד להם ! נגה.
מי יודע מה זה ?
מולי, במהלך צעידתו ברחבי הקיבוץ, נתקל במה שרואים בתמונה ומאד ישמח לדעת מה זה? ולמה שימש? ממתינים לתשובות.
סדר פסח שני 2016
המקום: חדר האוכל הישן והטוב. המשתתפים: לא מעט, כ-60 חביירות וחביירים, מהמבוגר ביותר בנחשון ועד נכד חמוד למשפחת הופ (הבן של מעיין) ועוד אורחים מי שהיו בנחשון וכאלה שרק קפצו לביקור.
איך היה?: נ ה ד ר!!! - קיש.
פסח 2015
פסח בשער. בשנים עברו יצאנו לחגוג את העומר בשדות ובערב התכנסנו בחדר האוכל עם תוכנית עמוסה והרבה אורחים. בעידן הנוכחי, איש, איש בביתו או עם משפחתו ברחבי הארץ. אצלנו, בנחשון יש הרמת כוסית, וכמיטב המסורת החדשה יש "סדר שני". חג שמח !!!
קטיף הכותנה
אחת המהפכות האדירות בעשרות השנים האחרונות אירעה בשדות הכותנה בישראל. מקטיף ביד למכונה הקוטפת, מהדקת ומייצרת בלות (חבילות). וותיקי הענף עומדים פעורי פה וגאווה שכן הקטפת הינה פרי יוזמה ופתוח ישראלי. לצפייה לחץ <כאן>
חריש בשדות נחשון
החצבים בגינתו של איתן הרימו ראש, בצפון החל לרדת גשם ואצלנו מתחיל המרוץ השנתי, להספיק להכין את השדות לחורף ולקיץ המתקרבים בצעדי ענק. החריש בסרטון מתבצע בשדה הקרוי "הבית" ונמצא מול "שכונת הצינורות" החדשה. לצפיה לחץ <כאן>
שריפה בנחשון
ביום חמישי 10/9/15 השמיים היו רוויים באובך והחום מעיק. בסביבות השעה שתיים פרצה אש בקרבת גדר הקיבוץ. הלהבות ותימרות העשן התנשאו לגובה רב ואיימו לפלוש לחצר הקיבוץ. מכוניות הכיבוי שהגיעו למזלנו, השתלטו על האש, והשאירו לנו אדמה חרוכה וריח שריפה. לסרטון של השריפה לחץ <כאן>
שדרוג מערכות
בשעה טובה, 9/15, הוחל במבצע שדרוג מערכת החשמל בקיבוץ. קווי החשמל העיליים יפנו את מקומם לקווים תת קרקעיים, כשבצמוד לכבלי החשמל יושחלו גם קווי תקשורת, שישמשו אותנו עבור טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה.
קטיף השקדים
מים רבים זרמו בנחל נחשון מאז שארי פאדאואר נטע ב"מופקר 3" את שתיל השקד הראשון. מגידול שולי הפך המטע לחלק ממטעי השקד המפארים את עמק איילון ואשר הוכרזו ע"י שר החקלאות שמחון בפברואר 2009 כ"עמק השקד הישראלי". לחץ על הכתוב וצפה בקטיף.
שירה בנקי ז"ל
ביום חמישי, 31/7/15 במהלך מצעד הגאווה, התפרץ למסלול הצועדים אדם, כשבידו סכין שלופה, אותה נעץ בשישה צועדים. שירה, נערה מלאת חיים, שבאה להזדהות עם הצועדים, נפצעה אנושות, ולאחר מספר ימים נפטרה. שירה הובאה לקבורה ביום שני 3/8 בבית הקברות בקיבוץ נחשון.
צעדת נחשון ה-5
לפני חמש שנים, הרצל, רכז הספורט של המועצה, יזם את "צעדת נחשון". השנה יחד עם חן נאמן הם כבר הפיקו את הצעדה החמישית, בהשתתפות של קרוב ל-150 סבים, בנים ונכדים. השנה הצעדה נערכה בחלקה הראשון של "דרך בורמה". ישר כח ! להרצל וחן, מחכים בקוצר רוח לפרויקטים הבאים.
בחירות למזכיר/ת התנועה
60 אלף מצביעים פוטנציאלים, 5 מועמדים. כולם טובים וראויים. 60 חברי נחשון שהצביעו ובחרו ברוב של 37 קולות את מרקי לוי, אבל, מי שנבחר בכלל התנועה הקיבוצית, ברוב של 45% היה ניר מאיר מקבוצת שילר. שיהיה לו ולכולנו בהצלחה !
כיבוש הקש
לאחר קציר החיטה וגיבוב הקש הגיע תור כיבוש הקש לחבילות. בעבר החבילות היו קטנות ועובדי גידולי השדה היו מעמיסים אותן על עגלות ובקיבוץ היו מאוחסנות במתבן. היום הן גדולות ומשאיות מעבירות אותן ישירות למרכזי המזון. צילם: חן נאמן ממרפסת ביתו.
חג הקיבוץ 4/15
ביום א‘ 3/5 נחוג ב"משלט 200", חג הקיבוץ בהשתתפות מרבית וותיקי הקיבוץ. אורח הכבוד של האירוע היה נחמן גלבוע, שספר על עלילותיו כחקלאי המגדל כותנה, שהפך במרוצת השנים לעיתונאי מצליח בשלל עיתוני התנועה.
קהילהשרותי הקהילהתקשורת
הסכם פלאפון - משקי דן 2017 1/17

"משקי דן" - ארגון הקניות שלנו, מנהל מדי שנה משא ומתן עם חברת "פלאפון" ומגיע לידי הסכם שחברי הקיבוצים בארגון רשאים להצטרף אליו. חברת "גולן" גרמה למפולת מחירים רציניים אבל לא עמדה בתנאי משרד התקשורת ולכן סיימה את חייה. התחזית במצב החדש צופה עליית מחירים בזמן הקרוב. צוות התקשורת המקומי ( קיש ומוטקה), ממליץ להצטרף להסכם. לצורך כך יש ליצור קשר עם קיש 050-2343721. מועד אחרון לכניסה להסכם 7/2/2017.

 הסכם פלאפון - משקי דן ינואר 2017 
 
מחירון חו"ל - משקי דן נספח להסכם חו"ל 



מתווה התקשורת החדש / יהונתן 12/16

בימים אלה נמצאת בעיצומה עבודת חיבור סיבים אופטיים לבתי החברים.

במקביל בוצעה הנחת תשתית של הוט מבקוע ועד לחדר התקשורת החדש שהקמנו. החדר נמצא בתוך מבנה המרכזייה הוותיקה של החשמל ליד המזכירות הישנה.

בכוונתנו לחבר את  המערכת החדשה במהלך חודש ינואר .

המערכת כוללת אינטרנט עם מהירות ואיכות גבוהים - 40 מגה  לעומת 18 מגה כעת , וכן חיבור החברים לרשת הוט .

אנחנו מעוניינים לחבר מספר רב ככל האפשר של חברים להוט ולאינטרנט, יחד עם זאת חבר שמעוניין יוכל להישאר עם כבלים של יס או לא להיות מחובר כלל לא לכבלים ולא לאינטרנט . זו החלטת  החבר .

ממועד ההתקנה אנחנו נשנה את שיטת החיוב לפי החלטה  שאושרה במזכירות .

החיובים החודשיים  יהיו כדלקמן :

עבור תשתית                         75 שקלים לכל החברים והתושבים .

עבור קו אינטרנט                 75 ש‘‘ח כולל מע"מ  ללא שינוי

עבור מנוי הוט –   קיימים 3 מסלולים:

מסלול    א      -                  86.6 ש‘‘ח כולל מע"מ לבית אב

מסלולים ב או ג  -               91.3 ש‘‘ח כולל מע"מ לבית אב

מסלול צעירים – תשתית         40 ש"ח  ש‘‘ח ללא שינוי .

מסלול  צעירים - טלוויזיה        30   ש‘‘ח  אנלוגי ללא ממירים .

העלות הכוללת לבית אב תקטן ב 100 ש‘‘ח לפחות  לחודש מול המצב הקיים.

זאת עם רוחב פס גדול יותר, איכויות משופרות ,ושפע של ערוצי טלוויזיה .

כל החיובים הקבועים יהיו דרך הקיבוץ. תוספת מודמים, הזמנת סרטים וערוצים מיוחדים  יהיו דרך הוראת קבע להוט. בימים הקרובים נקבע מועד לפרזנטציה עם נציגת הוט. במעמד המפגש תשודר מצגת הכוללת הסבר אודות חברת הוט, יחולקו דפי מידע, יינתנו פרטים אודות המבצע הייעודי שניתן לחברי הקיבוץ, אופן תפעול, התקנות וזמן למענה על שאלות החברים.
    
מוטקה קיש ויונתן 
אחזקות נחשון



שידרוג התקשורת בנחשון 24/08/2016

בשעה טובה, מתחילים להשחיל סיבים אופטיים בנחשון. כדי לשפר את מערכות התקשורת בנחשון הכוללות: אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה. העבודה מתבצעת ע"י שני צוותים. צוות אחד משחיל את הסיבים בקווים הראשיים עד לבית החברים. צוות שני משחיל את הסיבים לתוך בית החבר.

הכניסה לבתים תעשה בתאום עם דיירי הבתים. כניסת הקבלן לבית תעשה בליווי של קיש ו/או מוטקה. רצוי שבעל הדירה יהיה נוכח במקום.

בבתים בהם יש ארון תקשורת הסיבים יגיעו לשם ומשם יספקו את התקשורת על כל סוגיה לבית החבר בתשתית קיימת בבית החבר. בבתים בהם אין ארון תקשורת הסיבים יגיעו למקום בו נמצא כיום מודם התקשורת בתשתית חיצונית. היחידה החדשה תהיה בעלת תכונות Wi-Fi משופרות לעומת הקיים והיא תומכת תקן N

בכוונתנו לבצע את הכניסה לבית בתשתית הקיימת במידת האפשרי. בכל מקרה העבודה תתבצע על פי התקנים וחוקי המדינה.

בכל בעיה ושאלה אפשר לפנות אלינו.

קיש – 050-2343721

מוטקה – 050-8674559

תקשורת נחשון



מקומי - מערכת SMS חדשה 3/16

השקת האפליקציה ‘מקומי‘ בנחשון         
בשעה טובה ומוצלחת אנחנו משיקים את אפליקציית ‘מקומי בנחשון!
באמצעות האפליקציה נפיץ את הודעות הקהילה וכך נחליף את מערכת ה-
SMS שלנו.

‘מקומי‘ מאפשרת לכם להקטין את כמות ההודעות שאתם מקבלים לפי תחומי העניין, ולקהילה היא מורידה את העלות של משלוח ההודעות. כך כולנו מרוויחים פעמיים.

האפליקציה זמינה לסמארטפונים מסוגים אנדרואיד ואייפון.  

ניתן להורידה ע"י הקשת http://link.to/mekomi

או ע"י כתיבת מקומי ב- חנות PLAY באנדרואיד ( סמסונג, LG וכד‘)

או באפסטור באייפון.



הסבר כללי


צוות התקשורת: קיש ומוטק‘ה
.

ניהול וטיפול מערכת הטלפוניה, הניידים והאינטרנט.

מטפלים יחד עם יונתן לביא המנהל העסקי בהחלפת מערכות התקשורת, האינטרנט והטלוויזיה למערכות מתקדמות יותר.

טלפוניה :

מנהל התחום: קיש יוסף.

נייד: 050-2343721, SMS, דוא"ל: yosef.kish@gmail.com

סל שרות: תיקון תקלות בקווי הטלפון,  אחזקת תשתית למערכות-טלפון.  ביצוע שינויים בשלוחות-טלפון. איש קשר עם חברת "פלאפון"

אינטרנט:

מנהל תחום: בן הלל מוטקה. נייד: 050-8674559

דוא"ל: motke@nachshon.org.il

סל שרות: חיבור וניתוק ADSL, עזרה בפתרון תקלות. איש קשר עם חברת "הוריזן" – חברת האינטרנט של הקיבוץ.

הוריזן: ספק האינטרנט של מרבית חברי הקיבוץ.

טלפון: 03-6178181.

כאשר יש תקלת אינטרנט יש להתקשר אליהם.




תקלת התקשורת 03/03/2015


אחד התחומים שפורח בשנים האחרונות, הוא תחום הבניה והשיפוצים. לאחר שנים רבות של מגורים בדירות קטנות, שמקשות על המגורים ואירוח המשפחות המתרחבות, באה לרבים עדנה. לאחר מסלול תכנון ואישורים, ניגשים למלאכת הבניה, שלעתים היא מורכבת ובעייתית בגלל תנאי השטח הקשים וצפיפות הבתים. ביום ד‘ 18/2, במהלך קידוחים לצורך יציקת יסודות, נקרעו קווי התקשורת המובילים לשכונת לטרון ולשכונת הדו-משפחתיים הצפונית. במצב הנוכחי הפגיעה העיקרית הייתה ביכולת השימוש באינטרנט, היות והגישה לעולם נעשית על גבי קווי הטלפון. לאחר שאותרה התקלה, והוחלט על תיקונה בהקדם האפשרי, מזג האוויר, החורפי הקשה, לא איפשר עבודה בשטח. ביום ראשון הוחל במהלך, שכלל קניית צינורות, כבלי תקשורת, הזמנת חופרים וגוף מבצע של החיבור לרשת הקיימת. בערב יום ג‘ 24/2, לאחר שישה ימים של ניתוק מהעולם, התבשרנו על חיבור מחדש של המנותקים לרשת. זה המקום להודות לאלון שדמי ולצוותו, שלמרות תנאי מזג האוויר הקשים, והשטח הקשה לחפירה, נרתמו לפתרון התקלה בהקדם האפשרי.

תשתיות רבות בנחשון נמצאות בשטחים ששויכו לחברים, ועשויים להיפגע במהלך בניה ושיפוצים, דבר המחייב תשומת לב רבה. במקרה הנוכחי, הקו החדש נחפר והוטמן באדמה בשטח ציבורי.

נושא נוסף שהועלה ע"י חברים רבים, הוא מי אחראי לתקלה מסוג זה, שעלותה גבוהה. האם החבר המשפץ? או הכיס הציבורי, שבאחריותו לידע את המשפץ, היכן עוברות התשתיות בתוך נחלתו?

פניה לבעלי התפקידים המרכזיים, יזהר, ג‘יימי ויונתן, נענתה בשלב ע"י יונתן, המנהל העסקי, שמסר שהנושא בטיפול מול חברת הביטוח.


טלפון חו"ל 31/03/14

לחברים לקוחות פלאפון. 

ב 30.3.14 קיבלתם את המסרון הבא:

לקוח פלאפון יקר, לתשומת לבך, החל מה 1/4מכשירך יחסם לגלישה בחו"ל ע"פ הנחיות של משרדת התקשורת. על מנת למנוע חסימה ולקבלת פתרונות לגלישה בחו"ל מומלץ לפנות לאיש הקשר. להסרה 166* 


יש שתי אפשרויות

1. לחתום על טופס גישה בחו״ל במיידי ללא קשר לנסיעה ספציפית. 

2. לחתום על טופס כזה רק לפני נסיעה. כלומר להתחיל טיפול כ 10 ימים לפני נסיעה. 

בהצלחה

קיש





הסכם פלאפון 10/2013

בנושא טלפוניה סלולרית. 

במהלך חודש אוקטובר מסתיים חוזה ההתקשרות עם פלאפון, למרבית מנויי נחשון. כפי שפורסם בעבר אנחנו כלולים בעסקה שהשיגה "משקי דן״, המייצגים אלפים רבים של מנויים. העסקה הייתה טובה עד ל״מהפך״ הסלולר. לאחר המהפך היו בשוק הצעות טובות יותר. 

צוות של ״משקי דן״ גיבש עם פלאפון הצעה חדשה. הצעה זו היא ברמה המקובלת היום בשוק הסלולר פחות או יותר ולכן נראה שלא נאמץ אותה. 

אנחנו בודקים, עם יועצים חיצוניים, חלופות אחרות. 

במידה ונמצא חלופה טובה נמליץ לחתום עסקה, ולא - הנושא ״יופרט״ ולא תהיה התקשרות עסקית. אנא התאזרו בסבלנות לשבועיים שלושה. 

כשיהיו נתונים נפרסם. גם את האפשרות להתנתק מפלאפון ללא קנסות. 

ובאיחור, שתהיה שנה טובה, קיש



בענייני "פלאפון".

בעוד כחודשיים מסתיים הסכם ההתקשרות העסקית שלנו עם חברת "פלאפון".

אנחנו נמצאים תחת חוזה שהשיגו "משקי דן" המייצגים אלפים רבים של מנויים.

עד לפני המהפך בתחום הסלולר היה יתרון גדול ללקוחות העסקיים. מאז "המהפך" לחלק ניכר מהמנויים אין יתרון.

צוות של "משקי דן" מנהל משא ומתן לנסות ולהשיג הסכם חדש.

כפי שהדברים נראים כיום אם לא נראה שבהסכם החדש גלומים יתרונות ברורים ולכן נמליץ שלא לחדש את החוזה וכל חבר יתקשר עם החברה המתאימה לו.

במקביל אנחנו בודקים, באמצעות חברת יועצים, אפשרות להתקשרות אחרת, דרך מכרז בין חברות הסלולר הראשיות.

הצעתנו להתאזר בסבלנות ולא להתנתק מפלאפון עד שהדברים יתבהרו.

קיש, מוטקה.



עוד בעניני טלפון סלולארי 8/13


לרכזי התקשורת שלום וברכה!

בתכנית העבודה השנתית שלנו, אמור היה להיות מפגש ביום רביעי הקרוב – 28/8. התכנית היתה להציג במפגש הזה מתווה חדש להסכם הסלולארי. ובכן, כפי שכבר הודענו בעבר הקרוב, המפגש יידחה ולא יתקיים.
אנחנו בשלב מאד מתקדם בתהליך גיבוש המתווה החדש. השקענו המון מחשבה ותשומת לב לנושא אפיון הצרכים והתאמת המתווה למציאות החדשה שבה מצוי תחום הסלולרי בארץ אחרי ה"מהפכה". הפצנו בקשה להצעות מחיר (בל"מ) וקיבלנו תשובות מעניינות. אגב, לא כל אלה שפנינו אליהם נענו לאתגר.
ערכנו ניתוח של ההצעות שהתקבלו וניהלנו משא ומתן עם המציעים הן על נושאים שלא היו מספיק חדים וברורים והן על נושאים שבהם המציע השאיר מרחב תמרון...
החלק המשמעותי ביותר במתווה, לפחות בעיני, הוא הבנייה (מחדש) של קבוצת מנויים. קבוצה שבה כל מנוי ידע לאן הוא נכנס ואיך יוצאים משם ויבחר מרצונו להצטרף אליה. אתם, רכזי התקשורת, תרכזו את קבוצות המנויים הללו כל אחד בקיבוצו ותהיו אחראים לכך שהם אכן נמצאים בקבוצה מתוך בחירה חופשית ומודעים למשמעות. אנחנו – משקי דן, ננהל את מערך ההסכמים – מאד יתכן שיהיה יותר מאחד. ננהל את קבוצת החברים – לא ודאי שכל דכפין יתקבל לקבוצה. נסייע באמצעים מתקדמים בבחירת ספק ובבחירת תכנית תעריפים. ונעזור באספקה ותחזוקה של ציוד קצה.
כל זה עומד לקרות בקרוב אבל לא יקרה עד יום רביעי ולכן אנו נמנעים מלהקדים את המאוחר.
"בתוך עמנו אנחנו יושבים" ויודעים שמה שנדחה מערב ראש השנה עלול להידחות עד לאחרי החגים. נכון. ובכל זאת, תנו לנו עוד זמן מה להשלמת המשימה בתקווה שיצא מזה רק טוב.
ערב ראש השנה, אמרנו? הזדמנות טובה לאחל לכם, לבני בתיכם ולכל עם ישראל באשר הוא,
שנה טובה ומתוקה,
כתיבה וחתימה טובה וחג שמח,
מיכה אמיר,
מנכ"ל משקי דן



 


הודעות SMS
משלוח SMS

הודעות דחופות לכלל הציבור תישלחנה בעזרת תוכנת-המסרונים המצויה בידי עדי כהן במזכירות-הקיבוץ. טלפון-08-9278840.
יש לחסוך בתווים (כל 70 תווים הם מסרון). עלות המסרון 14 אגורות כפול מספר הנמענים. (כל האוכלוסיה - 215 נמענים).
מסרון לכלל האוכלוסיה הכולל עד 70 תווים עולה 30 ש‘‘ח. הודעות ארוכות עולות פי 2 ויותר.

משלוח הודעות דרך אתר-הקיבוץ.

הודעות שאינן דחופות ניתן לפרסם באתר-הקיבוץ.
יש לשלוח את ההודעה לדוא"ל knn@nachshon.co.il
יש לציין את שמו של שולח ההודעה.



טיפול בתקלות תקשורת
קיש מטפל בתקלה

טיפול בתקלות בתקשורת

במקרה של תקלה באינטרנט, יש לפנות לחברת "בזק" חיוג 166 (9) בטלפון-קווי או בטלפון-נייד. אין צורך בכוכבית.

אם הטכנאי קובע שהבעיה במודם ויש להחליפו, צריך להקפיד שירשום זאת ב"בזק", ואז יש לקחת את המודם לחנות "בזק סטור" ולהחליפו.

יש להביא ל"בזק סטור": את המודם, כבל-החשמל, תעודת-זהות של בעל הקו ומספר הקו.

אם הטכנאי קובע שהתקלה אחרת, והבעיה לא נפתרה, יש לוודא שהטכנאי פותח קריאת-תקלה ב"בזק". יש לבקש את מספר הקריאה.
בעקבות פתיחת הקריאה יגיע טכנאי לנחשון.

כל מי שפותח קריאה מתבקש ליידע את מוטקה במספר קריאה ובמספר הקו.


אם אין קו ו/או תקלה בקו-הטלפון, יש לפנות לקיש  050-2343721.
 



חזרה למעלה הדפסה שלח למייל הוסף למועדפים הפוך לדף הבית